неділю, 29 листопада 2015 р.

У чому перевага Google Apps?

       Перші в хмарі. Компанія Google, відома в усьому світі й зарекомендувала себе як провідний постачальник надійної хмарної інфраструктури.
Орієнтація на хмарні технології. Сервіси Google Apps спочатку створювалися для роботи через веб-інтерфейс, тому вам не потрібно витрачати час і гроші на підтримку локальних додатків. Повний комплект додатків. В  пакет включений Google Диск для зберігання файлів і обміну ними, Google Документи з можливістю спільної роботи з учнями нашого центру в режимі реального часу, Hangouts і професійна електронна пошта Gmail.
      Стабільність і зручність. Користувачі Google Apps працюють в одному і тому ж звичному інтерфейсі на будь-якому пристрої, в усіх операційних системах і браузерах. Календар і Документи працюють навіть без підключення до Інтернету. Google Maps Сервіс являє собою карту та супутникові знімки всього світу. З сервісом інтегрований бізнес-довідник і карта автомобільних доріг, з пошуком маршрутів. Щоб скористатись сервісом пошуку маршрутів, необхідно перейти на вкладку «Get Directions» , після чого набрати адресу звідки ви їдете в форматі «Країна, Населений пункт, Вулиця, Будинок» і адресу місця призначення. З такою можливістю можна легко знайти потрібне місце, яке  вперше відвідуєте.
Компанія Google запустила функцію "Громадський Транспорт" як експеримент у 2005, а в жовтні 2007 функція стала частиною Карт Google. Компанія активно співпрацює із сотнями транспортних відомств по всьому світу, щоб надати своїм користувачам інформацію про розклади й маршрути руху громадського транспорту. Інформація про маршрути доступна в усіх браузерах, включно з мобільними, а також на Картах Google для Android та iOS. Станом на серпень 2013 на Картах Google представлені розклади руху транспорту для більш ніж мільйона зупинок, розташованих у понад 800 найбільших містах світу, в т.ч. ця інформація доступна для 23 міст України.

Google Apps для  навчального закладу - це пакет хмарних, тобто розміщених на серверах компанії Google, додатків для планування та управління спільною діяльністю, спільної роботи і спілкування, публікації матеріалів, хостингу відеоматеріалів і багатьох інших інструментів, необхідних у роботі сучасного установи освіти. Google Apps є ефективним сервісом для побудови інформаційно-освітньої інфраструктури центру. За допомогою цього сервісу створено власний домен, до якого входять акаунти користувачів, сервіси, до яких у цих користувачів є доступ і система управління ними. Якщо публічний Google аккаунт - це індивідуальний ключ користувача до сервісів Google, то домен Google Apps - це зв'язка ключів, яку ми надійно тримаємо у своїй руці. Google Apps для навчального закладу дозволяє створити поряд з "великим" хмарою сервісів Google свою власну, маленьку хмару, яку наповнюють, конфігурують. Оскільки Google Apps для навчальних установ являє собою повністю захищене, безпечне середовище, в якому мають акаунти учні.  Важливо підкреслити, що навчання в новому інформаційному просторі не є антагоністичним щодо до існуючих форм навчання і не заперечує наявні освітні тенденції. Нове природним чином інтегрується в ці системи, доповнюючи і розвиваючи їх, і сприяє створенню мобільного освітнього середовища.
Віртуальне освітнє середовище має переваги для інклюзивної, дистанційної та модульної освіти. Учень має можливість:
• займатися в зручному для себе місці, оскільки весь цикл навчання реалізовано  засобами інтернет-технологій;
•займатися  у          зручний        для     себе   час;
•навчатися   у          власному      темпі;
• коригувати навчальний процес, конструюючи власну дидактику: читати матеріали лекцій, семінару, перевіряти себе, звертаючись до збережених матеріалів попередніх занять    в            Classroom,   тощо.
    Невід’ємною і базовою частиною віртуального освітнього середовища є дистанційне навчання або навчання з використанням дистанційних технологій (кейс-технологія, телевізійна технологія та мережева онлайн-технологія).
Об’єднання усіх компонентів методичної системи навчання навколо єдиної мети, яка полягає у реалізації принципів навчання на основі взаємодії реального та віртуального, дозволить створити нове навчальне середовище та одночасно значно посилити результативність процесу навчання, запровадити сучасні підходи до навчання, реалізувати індивідуальні траєкторії розвитку особистості. Отже, віртуальне навчальне середовище надає будь-якому учневі потенціал саморозвитку.

Немає коментарів:

Дописати коментар